Holidays

13:04


Hello :) Today I bring a hospital entrance pictures of me or anything like that.
In this post I meant that one week I will be unable to update the blog because I go on vacation. The truth is that I have really wanted and I will not have coverage, internet or anything and of course, I have to be always connected to social networks, but hey, I hope that soon these days will pass and next Wednesday and have me updating blog. Thank you very much, kisses.


Hola :) Hoy no hos traigo una entrada con fotos mías ni nada por el estilo.
En esta entrada os quería decir que estaré una semana sin poder actualizar el blog porque me iré de vacaciones. La verdad es que no tengo muchas ganas ya que no tendré cobertura, internet ni nada y claro, yo tengo que estar siempre conectada a las redes sociales, pero bueno, espero que se pasen pronto estos días y el miércoles que viene ya me tenéis actualizando el blog. Muchas gracias, besos.

You Might Also Like

1 comments

  1. hola guapa!! acabo de descubrir tu blog y te sigoo!!

    pasate por el mio!! un besoteee :)

    http://baulderaquel.blogspot.com.es/

    ResponderEliminar

Banners

 SheIn -Your Online Fashion Vintage dresses
GIF Mujer 1 200x200
Romwe Casual-Dress
Default 200x200