Rainy day.

13:31


Hello bloggers :) In this post I can see with pants because September came and that leads to hot days, cold days, sunny days, rainy days ... And yesterday touched rain so I grabbed these pants and combined it with a simple shirt and slippers. Hope you like, a kiss.

Hola bloggers :) En este post me podéis ver con pantalones largos porque ya llegó septiembre y eso conlleva a días de calor, días de frío, días de sol, días de lluvia...Y ayer tocó lluvia así que cogí estos pantalones y los combiné con una camiseta sencilla y unas zapatillas. Espero que os guste, un beso.

















You Might Also Like

5 comments

  1. Nice blog! Can we follow each other? Write me on my blog or follow me and i follow you:)

    Vik Ladyla

    ResponderEliminar
  2. Me encanta el look guapa estas preciosa ,mil besos.
    www.fashionismylifeestefania.blogspot.com.es

    ResponderEliminar
  3. Muchas gracias por tu comentario!! Genial blog, te sigo desde ya!!

    Un beso,

    http://theartof-paloma.blogspot.com.es/

    ResponderEliminar
  4. ¡¡qué chula la camiseta!!

    Besos rojos por doquier ;)

    ResponderEliminar
  5. me encanta la camiseta1 estas guapísima
    deverdemanznaa.blogspot.com

    ResponderEliminar

Banners

 SheIn -Your Online Fashion Vintage dresses
GIF Mujer 1 200x200
Romwe Casual-Dress
Default 200x200