Comfortable for a Sunday.

15:51


Hello bloggers :) How are you? Enjoying the holidays? I'm taking full advantage of that when I neglect and have already entered school again: (
The photos in this post are Sunday and I always like to go comfortably so I chose these pants that I love, dancing and shirt. What do you think? A huge kiss.

Hola bloggers :) ¿Qué tal? ¿Disfrutando las vacaciones? Yo las estoy aprovechando al máximo porque cuando me descuide y ya he entrado otra vez en el instituto :(

Las fotos de este post son del domingo y siempre me gusta ir cómoda así que elegí estos pantalones que me encantan, bailarinas y camisa. ¿Qué os parece? Un besito enorme.











You Might Also Like

2 comments

  1. un look comodo y chulisimo estas wapsima!
    Visit my blog: Tu Nuevo Look
    Follow me Facebook Tunuevolook

    ResponderEliminar
  2. Que mona, me gusta el look! Un besito

    http://elprobadordemery.blogspot.com.es

    ResponderEliminar

Banners

 SheIn -Your Online Fashion Vintage dresses
GIF Mujer 1 200x200
Romwe Casual-Dress
Default 200x200