Think in beige

12:27


Hello bloggers!
It's Christmas Eve and I am very, very happy (you know what I like these days).
Today I write from nail polish, hair ... and some other polvorón haha, just because, this afternoon I go to dinner my uncle with my grandparents, I love it!
Regarding the look, I wore this look last Sunday and decided to take beiges and browns. What do you think?
Hope you like it.
A big kiss, 
Lydia. 


Bonjour blogueurs!
Ya es Nochebuena y yo estoy muy pero que muy feliz(ya sabéis lo que me gustan estas fechas).
Hoy os escribo entre pintaúñas, secadores...y algún que otro polvorón jaja, porque sí, esta tarde voy a cenar a casa de mis tíos con mis abuelos, ¡me encanta!
Respecto al look, llevé este look el pasado domingo y decidí llevar tonos beiges y marrones. ¿Qué os parece?
Espero que os guste.
Un beso enorme, 
Lydia. 










Trench: Stradivarius
Skirt: Stradivarius
Shirt: SuiteBlanco
Slippers: Zara
Bag: Primark

You Might Also Like

6 comments

  1. Qué trench más bonito!!

    Feliz Navidad guapísima

    http://dresstoimpressibiza.blogspot.com.es/

    ResponderEliminar
  2. Felices Fiestas disfrutalas mucho con toda la gente que quieres!!besos

    ResponderEliminar
  3. Hi dear!
    Oh wonderful outfit!
    Classy and chic, flawless! Love the shoes
    xoxo

    ResponderEliminar
  4. Adoro los looks con marrones. ¡Son mis favoritos, me tiene enamorada! Tus zapatos me encantan.
    Un beso
    Marta de www.yournegativity.blogspot.com

    ResponderEliminar
  5. This outfit is perfect ! You are very elegant with this trench and I love your bag and your shoes :)

    ResponderEliminar

Banners

 SheIn -Your Online Fashion Vintage dresses
GIF Mujer 1 200x200
Romwe Casual-Dress
Default 200x200