Feria de Moda y Belleza 2016

10:00


Hello bloggers! How are you? I super happy because I'm on vacation ... finally!
Today I share with you some photos last Saturday at the Fair of Fashion and Beauty Badajoz. I had the pleasure of going as one of the bloggers invited to the event and the truth it is that it was pretty good and I liked the organization.
Also present it was Pelayo (I died to see how handsome;)) and gave a Masterclass. I roll it up more and I leave you with some pictures of the event.
I hope you like it.
A huge kiss, 
Lydia. 

¡Hola bloggers! ¿Qué tal? Yo súper feliz porque estoy de vacaciones...¡por fin! 
Hoy comparto con vosotros unas fotos del pasado sábado en la Feria de la Moda y Belleza de Badajoz. Tuve el placer de acudir como una de las bloggers invitadas al evento y la verdad es que estuvo bastante bien y me gustó mucho la organización. 
Además, estuvo presente Pelayo(me morí al verlo, qué guapo ;) ) y dio una Masterclass. No me enrollo más y os dejo con algunas fotos del evento. 
Espero que os guste. 
Un beso enorme, 
Lydia. 























































You Might Also Like

2 comments

  1. qué bonito look! y esa Feria pareciera muy interesante :)

    ResponderEliminar
  2. Super guapa y que bien lo pasarías en la feria !!!


    Besos


    http://www.thetrendysurfer.com/

    ResponderEliminar

Banners

 SheIn -Your Online Fashion Vintage dresses
GIF Mujer 1 200x200
Romwe Casual-Dress
Default 200x200