Cádiz

15:22


Hello bloggers!
Today I show you some photos of when we visited Cadiz a couple of weeks ago. When I see them I really want to come back and I've had so much fun ... do not you guys the same?
The white skirt I have you can find in Stradivarius and the floral print top is from Bershka and it really is comfortable, really. The heels I have included in my essentials because when you walk with them you seem to go flat, I love them. They are from Zaful and I leave the link here
PS: apart from these shoes I am also in love with their butterfly dresses. I leave the link here to them.
I hope you like it. 
A huge kiss, 
Lydia. 

¡Hola bloggers! 
Hoy os enseño algunas fotos de cuando visitamos Cádiz hace un par de semanas. Cuando las veo me dan muchas ganas de volver y es que me lo pasé tan bien...¿a vosotros no os pasa lo mismo? 
La falda blanca que llevo la podéis encontrar en Stradivarius y el top con estampado de flores es de Bershka y realmente es cómodo, de verdad. Los tacones los he incluido en mis imprescindibles pues cuando andas con ellos pareces ir en planos, me encantan. Son de Zaful y os dejo el link aquí. 
PD: a parte de estos zapatos también estoy enamorada de sus vestidos de mariposa. Os dejo el link aquí a ellos. 
Espero que os guste. 
Un beso enorme, 
Lydia. 














You Might Also Like

3 comments

  1. ¡Me chiflan los zapatos!

    ¡Un múa de verano!

    https://unchicomasenlamoda.blogspot.com.es/
    P.

    ResponderEliminar
  2. Que look tan ideal, me encanta!
    Feliz semana guapa.
    https://nairgraphies.com/blog/

    ResponderEliminar

Banners

 SheIn -Your Online Fashion Vintage dresses
GIF Mujer 1 200x200
Romwe Casual-Dress
Default 200x200